dimarts, 11 octubre de 2011

FLORES

De vuelta al blog! Ya era hora! La verdad es que he pasado unas semanas un poco movidas y con muy poco tiempo libre para dedicar al blog. Durante el día no paro, y por las noches me quedo tirada en el sofá crocheteando como una loca.  A esas horas las manos y los dedos aceptan y necesitan un contacto con las agujas y las lanas pero rechazan el contacto con las teclas del ordenador!! jajaja

Así que podéis imaginar que en estos días he tejido bastantes cosas que quiero mostraros en breve...

Hoy os dejo con el patrón para hacer la muestra de esta fantástica, colorida y floreada manta que empecé este fin de semana:




Espero y deseo que os guste, que os sirva para inspiraros y que me pidáis lo que queráis (consejos, patrones, ideas...).

6 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Hola!!
    Em faig seguidora però ja! M'encanta el que fas!! T'he conegut gràcies al face de la meva germana Laura (Mes que cosetes). Jo també tinc un blog, és Mil y un colores. (http://miluncolores.blogspot.com)

    Bueno guapa, torno a dir-ho, m'encanta!! jejej

    Un petonàs!

    ResponElimina
  3. Hola Sara!! M' ensisen les mantes de crochet, no només per qüestions estétiques, que són més que obvies, sinó per raqons sentimentals. La meva àvia té alzeheimer, ara ja en un estat prou avançat, ha perdut el llenguatge i quasi no coneix ningú. Tot i aixó, la malaltia està aturada, no evoluciona, ni amunt i ni avall.
    l' últim que ella va oblidar fer va ser crochet. Les feines cada volta eren més senzilles, però continuava treballant, era algo mecànic. La meva mare li comprava llana de colors i ella simplement feia tires i tires sense cap dibuix, despres, la meva mare les unia i feia mantes. Tots en tenim una a casa. La meva germana, la meva mare, la meva neboda... i m' encanta l' hivern per seure al sofà amb la manta. Em sento molt feliç.
    Jo no en se fer, i em pena molt que la meua àvia ja no em puga ensenyar. Pense que és molt bònic.
    Beset!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rut mai es tard. En youtube tens els punts basics per començar. jo he començat fa poc. Recorde a la meua avia deient-me que ella m´ensenyaba i mai volia fer li cas. Ara em penedeix.

      Elimina
  4. Pasa´t pel meu blog, tens un ragal!!

    ResponElimina
  5. Que manta tan bonita te va a quedar cuando la termines.

    ResponElimina